Sprijin media – Fundatia Pentru SMURD

Logo-Nuevo-Transparent

Incepand cu anul 2015, Nuevo Communication (http://www.nuevo.ro) este agentia care semneaza campaniile de comunicare ale Fundatiei pentru directionarea 2% din impozitul pe venit.

Pentru campania din 2016, focusul a fost pe valorile Fundatiei pentru SMURD si pe crezul care sta la baza actiunilor sale. Pe langa colectare, campania are ca obiectiv sa le reaminteasca oamenilor faptul ca acum 10 ani Fundatia a aparut cu scopul de a ajuta SMURD sa asigure accesul cetatenilor la asistenta medicala de urgenta, acesta fiind un drept fundamental al fiecaruia. Pentru diseminarea mesajului s-au folosit atat canalele clasice de comunicare: TV, online, cinema dar si actiuni tactice cum a fost proiectul UberSmurd https://newsroom.uber.com/romania/ro/ubersmurd/

 

2010-2014: Scala JWT semneaza campanie de directionare a 2% din impozitul pe venit catre Fundatia pentru SMURD in anul 2010. Campania se desfasoara in perioada 5 Aprilie – 12 mai 2010 pe mai multe canale de comunicare: TV, cinema, radio, POSM (postere, flyere).

Alaturi de Scala JWT, echipa implicata in acest proiect:

  • Andreea Paduraru – Director, Marius Panduru – DOP
  • Saga Film: Alex Teodorescu – Executive Producer, Raluca Mateescu – Production Manager, Diana Resiga – Postproduction Manager
  • KMP Studio: Vlad Gheorghiu – General Manager/ Sound & Music Designer
  • Carioca Studio: Dragos Traistaru – Photographer
  • Broadcast Studio
  • Plora Advertising
  • Printco

Sigla StarCom MediaVest GroupMultumim Starcom MediaVest Group (Roxana Buha – Buying Director, Daniel Cristian Popescu-Media Planner) pentru spatiul media acordat. Impreuna cu persoanele implicate.