30/05/12

“Împreună salvăm vieți” – O campanie Safety Broker & Fundația pentru S.M.U.R.D.

Safety Broker de Asigurare şi Fundația pentru S.M.U.R.D. au lansat campania „Împreună salvăm vieți”.

Campania se va desfăşura în perioada 1 aprilie 2012 – 31 martie 2013.

Un leu din fiecare poliță de asigurare  încheiată la Safety Broker va merge în conturile Fundației pentru S.M.U.R.D.

Plata sumelor acumulate în urma acestei campanii se va face trimestrial, în cadrul conferințelor de presă organizate de Safety Broker, cu sprijinul  SC Mistraz Consultanță SRL.

Fundația pentru S.M.U.R.D.

Prin promovarea transparenței şi profesionalismului, susține, prin toate proiectele dezvoltate, activitatea Serviciului Mobil de Urgență, Reanimare şi Descarcerare (SMURD). Misiunea Fundației pentru SMURD este să îmbunătățească calitatea vieții persoanelor care locuiesc şi muncesc în România, prin sprijinirea dezvoltării sistemului integrat medical şi tehnic de urgență şi prim ajutor. Fundația pentru SMURD funcționează în mod independent, fără să obțină profit, contribuind la formarea unui sistem integrat de asistență medicală, tehnică de urgență şi prim ajutor puternic. Fundatia pentru SMURD este o organizație non-guvernamentală, înființată în anul 2006.

Despre SAFETY Broker

SAFETY Broker a realizat în  anul 2011 un volum de prime intermediate de 23,2 mil. EUR, în creştere cu 61,29 % raportat la anul  2010. În perioada menționată, asigurările auto şi property au generat însumat 94,75% din afacerile companiei. Astfel, portofoliul SAFETY Broker a fost alcătuit în proporție de 54,36% din asigurări RCA, 25,28% – asigurări auto CASCO, 15,11% – asigurări de incendiu şi calamități naturale, respectiv 3,58% – asigurări de daune la proprietăți.

SAFETY Broker este una dintre cele mai dinamice companii din piața românească de profil, la sfarsitul anului 2011 reusind sa intre in top 5 companii de profil, la nivel national. Companie independentă cu un capital integral românesc, SAFETY Broker şi-a extins activitatea la nivel național printr-un propriu concept de franciză de retail în asigurări.